På denne side finder du ofte stillede spørgsmål og svar om Tholo.
Den vare jeg ønsker er udsolgt. Kommer den på lager igen?
Som oftes, ja! Af og til kan der dog være tale om rester eller kampagnevarer. Ved tvivl er du velkommen til at kontakte os.
Hvor lang er leveringstiden?
Langt de fleste varer er på lager hos Tholo og vil således være afsendt indenfor 3 hverdage.
Nogle varer kan dog være bestillingsvarer (pre-orders), dette vil fremgå under produktet på webshoppen.
Hvis leveringstiden er over 1 uge vil du få en henvendelse fra Tholo.
Kan man bytte en vare købt over nettet, hvis den ikke passer?
Ja, naturligvis – vi bytter med et smil! Varen skal dog være hel og i ubrudt stand. Dvs, at varen sendes retur i den stand man modtog den.
Særligt vedr. hundetøj: Man er naturligvis velkommen til at prøve sin nyindkøbte dragt på sin hund. Dog skal den returneres i den stand man fik den. Dvs, fjern hundehår og tjek dragten igennem inden du sender den!
Kan man afhente varer på Tholo adresse?
Ja! Du er mere end velkommen! Giv dog gerne et kald inden, da vi kan have travlt i salonen.
Vi holder åben således:
man-torsdag: 8.30-15.00
Fre: 8.30-13.00
Er det sikkert at handle på Tholo hjemmeside?
Ja! Vores betalingssystem er PCI certificeret – en verdensomspændene sikkerhedsstandard udviklet af Visa og Mastercard.